Descripció:
Per important empresa ubicada a la comarca d'Osona i especialitzada en la fabricació de mecanitzats de precisió per a diferents sectors industrials, es precisa incorporar a una persona pel departament administratiu.
La persona seleccionada haurà de desenvolupar les següents tasques:
1. Atenció als clients
2. Gestió de correu electrònic
3. Gestió documental
4. Entrada de factures de compra
5. Control d’albarans
6. Conciliacions bancàries
7. Comptabilitat i facturació general.
Es requereix:
1. Experiència prèvia executant tasques similars
2. Persona responsable, organitzada, proactiva i polivalent.
3. Capacitat de treball en equip.
4. Disponibilitat immediata d’incorporació.
5. Disponibilitat per donar suport a altres seccions.
Oferim:
1. Possibilitat per treballar mitja jornada (matins o tardes) o bé jornada completa (torn partit)
2. Bon ambient de treball.
3. Contracte inicial per ETT.
Si penses que ets el/la candidat/a ideal, no dubtis a fer-nos arribar el teu CV. T'esperem!
#J-18808-Ljbffr