Per a consolidada Assessoria - Gestoria d´empreses d´Osona, seleccionem a un/a Tècnic/a Laboral Sénior.
En dependència del/la Responsable del Departament Laboral, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Confecció de nòmines i quitances.
- Tramitació d´altes, baixes i modificacions a la seguretat social.
- Tramitació d´Assegurances Socials.
- Confecció i comunicació de contractes.
- Càlcul d´IRPF (previsió anual i regularitzacions).
- Maneig de Sistema Red, Siltra, Contrata i Delta.
- Comunicacions amb Organismes Oficials.
S´ofereix:
- Incorporació estable i immediata en Gestoria - Assessoria amb equip de 8-10 persones plenament consolidades.
- Bon ambient de treball.
- Condicions salarials competitives, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: S´ofereix la possibilitat d´acordar horari, d´acord amb les necessitats personals i familiars de la persona interessada (s´ofereix la possibilitat de fer horari estàndard (matí i tarda), horari intensiu (seguit) de matins, jornada parcial,...). Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona proactiva, resolutiva, amb clara orientació al client i que compti amb bones habilitats socials i comunicatives.
- Coneixements actualitzats de legislació laboral i de seguretat social.
- Residència a Osona o comarques limítrofes.
- Es valoraran positivament coneixements o experiència en l´ús del software SAGE Despachos.
- Es valorarà positivament coneixement del teixit empresarial d´Osona i comarques limítrofes.