Des d'AXXON estem seleccionant, per a una empresa ubicada a Riudellots de la Selva, especialitzada en la fabricació i distribució d'equipaments per al sector nàutic, un:
AUXILIAR ADMINISTRATIU (H/D)
El candidat ideal serà una persona amb orientació al client, bones habilitats comunicatives i capacitat per gestionar tasques administratives diverses en un entorn dinàmic.
Funcions:
1. Atenció al client i gestió de la centraleta telefònica.
2. Enviament de comandes a clients nacionals i internacionals (incloent-hi mercats com la Xina).
3. Gestió de reclamacions i incidències amb proveïdors.
4. Coordinació de comandes de subministraments interns (material d'oficina, productes d’higiene i neteja, etc.).
5. Creació de perfils de clients i gestió dels seus accessos a la web de l'empresa.
6. Control i registre mitjançant Excel de les claus dels vehicles d’empresa.
S'ofereix:
1. Projecte temporal per baixa de maternitat d'entre 5 i 7 mesos.
2. Contractació per Treball Temporal.
3. Salari de 9,61¤ bruts l'hora.
4. Horari de dilluns a divendres de 8:30 a 17:30.
5. Entorn de treball col·laboratiu i motivador.
Experiència:
1. Experiència prèvia d'almenys un any desenvolupant tasques similars.
Formació:
1. Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances o equivalent, (no imprescindible si acredita prou experiència laboral).
2. Valorable si s'aporta Grau en Comptabilitat i Finances.
Habilitats:
1. Excel·lents habilitats organitzatives, de planificació i d'adaptació al canvi.
2. Actitud proactiva, comunicativa i resolutiva.
3. Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
4. Bon nivell d'ofimàtica: Excel nivell mig.
#J-18808-Ljbffr