Actualment, requerim incorporar a una persona, professional social (treballador/a social, educador/a socials, psicòleg/a) a la zona de Lleida per a l'avaluació i seguiment dels/les usuaris/es del servei de teleassistència als seus domicilis.
Quines seran les teves tasques i responsabilitats?
* Realitzar el primer contacte de les persones sol·licitants del servei per obtenir i facilitar la informació necessària sobre el mateix i realitzar els informes corresponents.
* Realitzar les revaloracions periòdiques establertes, quan es detecti modificació en les condicions o situació de la persona usuària, establint la revisió de les prestacions quan així correspongui.
* Col·laborar en la detecció preventiva del context social i familiar a través de l'anàlisis de la realitat del domicili.
* Procurar l'adequada coordinació amb els Serveis Socials dins de la seva zona d'intervenció, informant de casos vulnerables situacions crítiques.
¿Qué oferim?
* Contracte temporal
* Horaris: de 9h a 13h
* Jornada: 20h
* Vacances anuals: 30 dies naturals (22 laborals).
* Formació contínua
* Retribució complementària per quilometratge i despeses d'estacionament,
* Paquet de beneficis socials i retribució flexible.
* Possibilitat de creixement en l'àmbit professional.
La candidata o candidat ideal:
La candidata o candidat ideal hauria de tenir experiència en suport psicosocial a persones vulnerables, capacitat per a detectar situacions de risc social i
habilitats per obtenir i facilitar la informació necessària sobre el servei i els usuaris.
A més es requereix formació professional de l'àmbit social, habilitats de comunicació i empatia, capacitat per a treballar en equip i una actitud proactiva i centrada en el servei.
Habilitats i experiència clau:
* Indispensable carnet de conduir i vehicle propi.
* Grau en Educació Social, Treball Social o Psicologia
* Habilitats comunicatives i de gestió emocional per tal de comunicar-se efectivament amb els usuaris.
* Experiència laboral en l’àmbit de la gent gran
* Nivell bilingüe de català
Una mica més sobre nosaltres
Tunstall és un proveïdor líder del mercat de tecnologia sanitària i assistencial.
Ens apassiona garantir que els nostres equips reflecteixi les qualitats brillants i úniques de les persones i comunitats a les quals assistim. El nostre increïble equip de més de 3.000 persones, proporciona tecnologia i serveis que salven i canvien vides a milions de clients en 18 països diferents.
A Tunstall trobaràs un lloc on se't valora i se t'aprecia. Empoderem a la nostra gent perquè demostrin el seu màxim potencial en el treball en equip, innovació i lideratge, a través de la creació d'un entorn en el qual defensem la diversitat i la inclusió. Demostrem el nostre compromís amb la diversitat i la inclusió a cada pas; des dels nostres processos de contractació oberts, justos i transparents, fins a les nombroses oportunitats de desenvolupament i creixement professional que oferim.
Cada persona a Tunstall té un superpoder: és únic.
Vine i uneix-te a la nostra missió i forma part del nostre equip, el nostre equip One Tunstall.