Cerquem persona per portar la gestió de la botiga i atendre als clients que s´adrecin a l´agrobotiga realitzant una atenció personalitzada, satisfactòria i de qualitat. L´abast de la seva gestió contemplarà:
FUNCIONS:
- Explotació del comerç: compte de resultats, KPI´s, marges, etc
- Assessorament i venda als clients
- Relació amb proveïdors: negociació amb nous proveïdors, alta de nous articles, preus,etc.
- Planificació i lideratge de les campanyes anuals: promocions, nous articles i nous serveis, oportunitats de negoci, etc.
- Desenvolupament de noves línies de negoci
- Coordinació i supervisió del personal: tasques, responsabilitats, jornada laboral, vacances, etc.
- Manteniment de la botiga: exposicions, lineals, etc.
- Responsable de la gestió administrativa: comandes a proveïdors, recepció d´albarans, tancament de caixes, inventaris, etc.
- Organització del magatzem: control d´existències, entrada de mercaderies, etc.
- Liderar, motivar i formar al personal de la botiga
- Gestió de residus i seguiment de bones pràctiques
- Etc. Oferta de treball a la comarca Osona
- Bon nivell d´ofimàtica
- Domini de les tasques administratives del punt de venda (caixes, control proveïdors, inventaris, etc.
- Català i castellà parlats i escrits correctament.
- Valorable experiència en tasques de gestió de botiga i datenció al client per a botiga d´alimentació i comercialització en sector agroramader.
- Carnet de carretoner.
- Coneixements de SAP.