• Gestionar els projectes, serveis i objectius de la unitat o centre sota la seva responsabilitat, sent responsable de la qualitat, servei i satisfacció de l'usuari del centre
• Gestionar equips tècnics i de suport. Organitzar i gestionar les tasques, càrregues de treball, processos de treball,…Comunicar les directrius i fa el seguiment de les actuacions operatives. Implementar i garantir l'execució de les directrius, procediments i pautes establertes per l'ACJ
• Gestionar, coordinar i supervisar el personal extern adscrit al seu centre i proveïdors
• Gestionar la comercialització directa i de les operacions administratives del centre
• Gestionar econòmica i administrativament el centre. Gestió dels actius del centre
• Gestionar i supervisar la correcta execució de la despesa del centre
• Gestionar i supervisar les compres de productes o serveis del centre
• Dissenyar els processos de treball, equipament i serveis prestats, i campanyes, aliances i activitats específics del centre d'acord les directrius i procediments establerts a l'ACJ
• Gestionar i supervisar la gestió dels serveis, activitats, processos,… del centre
• Preparar informes sobre el funcionament del centre i activitats realitzades i fa propostes per a millorar el servei i la gestió del centre
• Gestionar i supervisar la realització de les tasques i processos de treball definits pel centre
• Representant de la institució davant de tercers, en els àmbits sota la seva responsabilitat
• Responsable legal de les activitats desenvolupades a l'alberg
• Atendre a clients, proveïdors, beneficiaris,… particulars i institucionals, en situacions d'especial complexitat, representativitat,…
• Responsable del correcte funcionament del servei d'alimentació i restauració.
• Responsable de facilitar recursos i eines tal de garantir la bona imatge corporativa i comercial de la instal·laci francès (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat superior, escrit superior)