Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just.
Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn.
Uneix-te al nostre equip d'informadores i informadors ambientals i ajuda'ns a assolir un repte important: Informar i sensibilitzar a la ciutadania sobre la correcta gestió dels residus i la implantació del nou sistema d'identificació voluntària i recollida porta a porta, als municipis de Cambrils, Mont Roig i l'Hospitalet de l'Infant.
Característiques de la vacant
* La duració del projecte serà del 20 de maig al 17 de juny.
* El teu contracte serà fix-discontinu.
* L'horari que realitzaràs serà en jornada parcial.
* El lloc de treball que desenvoluparàs serà Cambrils - Mont Roig - Hospitalet de l'Infant.
Què busquem en tu?
* La teva formació ideal és un grau, llicenciatura o diplomatura en: Educació, Pedagogia, Psicopedagogia o estudis vinculats amb les branques científiques, tecnològiques o similars.
* Valorem que disposis d'experiència prèvia realitzant tallers o activitats educatives, especialment amb públic divers o tasques similars.
* Domini del Català i Castellà.
* Flexibilitat horària.
* Residir a Cambrils - Mont Roig - Hospitalet de l'Infant o rodalies.
Les teves competències i habilitats
* Dinamisme i proactivitat.
* Autonomia i responsabilitat.
* Intel·ligència emocional i assertivitat.
* Treball en equip i cooperació.
* Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
* Proactivitat i empoderament personal.
* Interès i motivació per l'aprenentatge i la divulgació de continguts.
* Pensament crític i rigor científic.
Beneficis i avantatges de formar part del nostre gran equip!
* Formaràs part d'un consultora pionera en sostenibilitat i medi ambient guardonada amb el segell B Corp, una mostra del nostre compromís per impulsar un impacte ambiental, cultural i social positius.
* T'uniràs a un equip on seràs el motor del canvi i la nostra gran aposta per aconseguir un món millor.
* Uneix-te a un equip immillorable, ple de talent, compromís i passió que representa els nostres valors i que t'acollirà i acompanyarà en un entorn laboral cooperatiu i motivador.
* Participaràs d'una cultura inclusiva on la diversitat forma part de la nostra identitat i vetllem per representar i escoltar totes les veus i idees del nostre equip.
* Participaràs a projectes d'iniciativa i responsabilitat social, suma-t'hi i aporta el teu valor!
* Aprendràs a desenvolupar el teu rol amb èxit amb el nostre suport i acompanyament.
La teva formació és la nostra responsabilitat i vetllarem pel teu talent i per a que res t'aturi!
Disposaràs d'oportunitats reals de participar en altres projectes educatius d'Anthesis.
A Anthesis valorem la diversitat en totes les seves formes i expressions i l'entenem com a l'espurna del canvi i la clau per formar a l'equip del demà i també del present, un equip empoderat, proactiu i innovador amb una identitat i talent únics.
Treballem amb ímpetu per a construir un entorn i equips més inclusius, justos i diversos on tothom gaudeixi la seguretat, reconeixement i respecte essencials pel desenvolupament del seu potencial individual.
Sens dubte, sentim orgull de totes les persones que donen vida i valor a l'empresa i celebrem els seu èxits i creixement dins el nostre equip.
Ara et toca a tu,
quin impacte vols deixar?
Si creus que aquest rol et representa i la nostra proposta és el que estàs buscant, uneix-te al nostre equip i forma part de la revolució sostenible.
T'esperem!
Què faràs en el teu dia a dia?
* Oferir atenció al punt informatiu que s'organitzarà.
* Informar i sensibilitzar a les persones i comerços sobre el correcte reciclatge i la gestió de residus, a través d'activitats diverses i resolució de dubtes.
* Realitzar el control d'estoc dels materials a distribuir.
* Facilitar als ciutadans i ciutadanes material relacionat amb la campanya.
* Registre, a través d'una eina informàtica, de les interaccions realitzades.
Contracte laboral indefinit
Jornada parcial (20 hores - jornada diària)
#J-18808-Ljbffr