Estàs buscant un nou repte professional? Has treballat anteriorment com a Administratiu/va de departament comercial? Si és així, aquesta oferta és per a tu!
Des d´Adecco estem cercant un nou perfil per una important empresa d´Olot, per incorporar-se i donar suport a l´àrea comercial. Un requisit indispensable és un bon nivell d´anglès, ja que s´utilitza diariament.
Funcions:
-Preparació d´ofertes comercials i pressupostos (a partir de la informació del comercial redactar una oferta amb un estàndard de preus) que posteriorment passarà el departament de validació dofertes.
-Gestió de contractes de venda (condicions de pagament, condicions dels enviaments..).
-Gestió de comandes un cop loferta ha estat acceptada pel client.
-Emissió i gestió de factures comercials per les expedicions internacionals. (documentació de duanes).
-Preparació/organització de fires ( planificació i organització amb els decoradors dels estands, proveïdors de càterings, neteja).
-Interacció amb proveïdors i preparació de materials de venda: Ajudar a la preparació de catàlegs, material de suport per lequip comercial (targetes, material corporatiu.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Se requiere:
- CFGS en Comerç Internacional o similars.
- Idiomes: català, castellà i anglès alt. Francès valorable.
- Experiència de 2-3 anys en el sector realitzant funcions similars.
- Informàtica: coneixement del paquet Office i correu electrònic, SAP i CRM.
- Carnet de conduir B
Se ofrece:
- Contractació directament per empresa.
- Jornada completa de dill-div. De 9-19h, amb 1h per dinar. Els divendres es comença més tard, i s´acaba a les 17h.
- Possibilitat per créixer dins el departament.
- Pla de carrera intern.
- Incorporació immediata.
- Formació i beneficis socials com gimnàs, i assegurança mèdica.