Per a una empresa del sector de la consultoria administrativa i fiscal situada al Baix Empordà necessitem incorporar un/a Tècnic fiscal/comptable sènior per reforçar el departament de comptabilitat.
Principals tasques i funcions del lloc de treball:
- Realitzar la comptabilitat financera i fiscal, incloent-hi la gestió de l’elaboració d’impostos, balanços, i declaracions fiscals.
- Elaboració i presentació d’impostos (IVA, IRPF, Impost de Societats, etc.) i suport en informes financers.
- Analitzar i resoldre qüestions fiscals i comptables amb un enfocament crític.
- Assessorar els clients en matèria fiscal i comptable, aportant solucions eficients i ajustades a les seves necessitats.
- Realitzar la gestió de la documentació administrativa.
- Revisió de la feina de l’equip comptable.
Es requereix:
- Pensament crític i capacitat d’anàlisi per resoldre problemes complexos de forma autònoma.
- Agilitat i rapidesa en la resolució d’incidències.
- Dinamisme, autonomia i orientat a la millora contínua.
- Bona organització i habilitat per treballar seguint el calendari fiscal/comptable.
S’ofereix:
- Incorporació a una empresa dinàmica i en ple creixement dins del sector fiscal i comptable.
- Un ambient de treball estimulant amb possibilitats de desenvolupament professional.
- Retribució competitiva en funció de l’experiència i competències.
Experiència requerida:
- Mínim 5 anys d’experiència en un lloc similar, preferentment en el sector financer.
- Experiència en la preparació de declaracions fiscals trimestrals.
Formació requerida:
- Grau universitari en ADE, Economia, o similar.
- Formació específica en fiscalitat i comptabilitat.
Idiomes requerits:
- Català: nadiu o bilingüe
- Espanyol: nadiu o bilingüe
- Francès: nivell avançat.
Requisits valorables
- Coneixements en programes de comptabilitat com A3.
- Capacitat per treballar en equip i bona comunicació amb clients.
- Actitud proactiva i voluntat de créixer dins de l’organització
- Valorable nivell intermedi d’anglès.