FUNCIONES:
1. Contacto y gestión de clientes de cartera propia y de empresa.
2. Gestionar necesidades personalizadas de cada cliente.
3.Planteamiento de servicios de acuerdo a requerimientos.
4. Tareas diarias de gestión de clientes.
5. Publicidad y promoción digital en redes sociales.
6. Atención de solicitudes y visitas de clientes.
Aceptamos y validamos prácticas pre profesionales para quienes culminen el curso de API en Catalunya.
CONDICIONES:
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Temporal
* Durada de contracte: 6 meses a indefinido
* Núm. Hores setmanals: 20
* Horari: 9-13
* Retribució brut anual: 8400
* Categoria professional: Aprenent
* Formació complementària: Formación en ventas
Gestión comercial
Habilidades blandas
Otros basados en el desarrollo personal
* Temps d'experiència:
* Coneixements informàtics: Manejo de redes sociales
Marketing Digital
Control y gestión de base de datos de clientes
* Altres requeriments específics: Atracción al Sector Inmobiliario
Aspiración de crecimiento
Ambición.
Servicio y calidad de atención.
* Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Networking, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Pensament Analític, Orientació Estratègica
* Idiomes: Anglès - Bàsic, Castellà - Avançat, Català - Molt avançat