Estem en cerca d'un/a Auxiliar Comptable per a portar la cartera de proveïdors per a reconegut grup de concessionaris.
En dependència de la responsable d'Administració i Finances, la persona seleccionada s'encarregarà de realitzar funcions comptables de proveïdors de la companyia, gestionant l'entrada i enregistrament de factures i documentació generada.
Responsabilitats:
1. Recepció i comptabilització de factures de proveïdors amb el ERP - Sage Murano.
2. Alta de nous proveïdors al sistema informàtic i arxiu físic.
3. Realitzar remeses de pagament de proveïdors.
4. Alta immobilitzat i amortitzacions.
Requisits:
1. Experiència mínima de 2/3 anys en tasques similars.
2. Formació relacionada amb l'Administració en CFGM / CFGS o Graduat en ADE.
3. Valorable disposar d'experiència en concessionari oficial.
4. Bons coneixements del paquet Office (Word, Excel, CRM) i del ERP Sage Murano.
5. Persona responsable, amb iniciativa i polivalent, planificat i resolutiu.
6. Disposar de permís de conduir i vehicle propi per a accedir en el polígon.
7. Residència a Badalona o voltants.
Formació:
1. Títol FP de Grau Mig.
2. Títol FP de Grau Superior - Administració.
Idiomes:
1. Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
2. Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Permisos de conduir:
B - automòbil _=3.500 kg, seients _=9, amb remolc _=750 kg, i tricicles i quadricicles de motor.
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Salari mensual brut des de '1600' fins a '1650'.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/136723593/auxiliar-comptable-proveidors-gza341-municipio-badalona/?utm_source=html #J-18808-Ljbffr