Oferta laboral: Responsable de comunicació i màrqueting (baixa per paternitat)
Cerquem un/a professional amb experiència i coneixements en el camp de la comunicació i la captació de fons per a treballar a la Fundació Acollida i Esperança. Estarà en dependència directa de la direcció general de l’entitat i formarà part de l’equip directiu de la fundació.
Quina formació, coneixements i competències es requereixen?
* Llicenciat/da o graduat/da en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat i RRPP, Màrqueting o equivalent.
* Experiència en comunicació corporativa: relació amb els mitjans, campanyes de comunicació, organització i cobertura d’esdeveniments, captació de fons anuals, disseny de materials de difusió i de comunicació externa i interna.
* Redacció de notes de premsa, notícies, butlletí, contingut per a xarxes socials i dinamització d’aquestes.
* Competències lingüístiques: nivell alt de català i castellà i nivell intermedi d’anglès.
* Coneixements de programari i aplicacions de comunicació digital (Office, WordPress, Mailchimp, etc.), de disseny (Photoshop, Canva) i fotografia.
* Es valorarà gestió de CRM i de base de dades. Així com, l’experiència en el tercer sector.
* Capacitat d’autonomia, iniciativa, organització i innovació i, a la vegada, de treballar en equip.
* Carnet de conduir.
Principals funcions a desenvolupar
* Definir i portar a terme les accions de comunicació de l’entitat online i offline (internes, institucionals, externes i publicacions) seguint les línies estratègiques marcades al Pla de Màrqueting i el Pla de Comunicació i reportant a la direcció.
* Coordinar i definir el missatge de l’entitat i del director i president cap a l’exterior.
* Implementar les campanyes anuals de comunicació i accions de màrqueting establertes.
* Crear campanyes de captació de fons i portar-les a terme. Fer el seguiment de les mateixes.
* Dinamitzar la presència de l’entitat a les xarxes socials.
* Vetllar per la imatge corporativa de l’entitat.
* Coordinar i gestionar l’acció de premsa, reforçant les relacions amb els mitjans de comunicació. Enviament de notes de premsa, comunicats i preparar entrevistes, reportatges i rodes de premsa.
* Formar part de l’equip directiu i col·laborar amb la resta de l’equip en les funcions que se li deleguin.
* Enfortir relacions amb el territori: comunitat, barri, Badalona/Barcelona.
* Col·laborar en l’organització i celebració dels esdeveniments de l’entitat i supervisió de l’assistència a actes.
Quines són les condicions laborals?
* Lloc de treball: Responsable de Comunicació i Màrqueting
* Classificació professional: Grup I, Sotsdirecció (Conveni d’Acció Social).
* Contracte temporal a jornada completa per baixa de paternitat (38 hores setmanals).
* Horari: de 9:00 a 17:30 de dilluns a dijous, i divendres de 9:00 a 13:00 (amb possibilitat de teletreballar un o dos dies a la setmana).
* 31 dies naturals anuals de vacances
* Salari brut anual: 33.951,26€ (14 pagues)
* Ubicació: Masia de Can Banús (Badalona) i amb desplaçaments puntuals a Barcelona i a les comarques de l’Alt i Baix Empordà.
* Incorporació: 7 de gener de 2025
Les persones interessades han d’enviar una carta de presentació i un currículum al correu facilitat, abans del 22 de novembre, assenyalant com a assumpte “Responsable de comunicació – baixa paternitat”. Acollida i Esperança es posarà en contacte amb les persones preseleccionades per concertar una entrevista durant el mes de desembre.
#J-18808-Ljbffr