AMIDA OBRES, ens apassiona construir més que edificis: construïm confiança i projectes que marquen la diferència. Amb una trajectòria consolidada en el sector de la construcció i promoció, estem en constant creixement i cerquem talent per sumar-se a la nostra visió. Si tens experiència en obres i reformes, esperit innovador i busques un entorn dinàmic i familiar, aquesta és la teva oportunitat!
Funcions principals:
1. Coordinació i gestió integral de projectes d’obra.
2. Elaboració de pressupostos i valoracions tècniques detallades.
3. Planificació econòmica i gestió financera de projectes.
4. Supervisió de contractacions i compliment de normativa de seguretat i salut laboral.
5. Col·laboració directa amb l’equip tècnic per garantir l’excel·lència en cada projecte.
Requisits:
* Experiència mínima de 3 anys en empreses de construcció, preferiblement en càrrecs de responsabilitat en producció.
* Experiència valorada en projectes de retail o similars.
* Domini d’eines com Presto, TCQ, Microsoft Office, AutoCAD i Project.
* Formació en Arquitectura Superior o Tècnica.
* Català i castellà avançats; l’anglès serà un plus.
* DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA.
* Arquitecte/a Superior.
* Competències / coneixements: Indispensable disposar del títol d'arquitecte/a convalidat i número de col·legiat.
* Disponibilitat de vehicle.
* Permisos de conduir: B.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari: A convenir segons aptituds.
* Entorn: Oportunitat de créixer dins d’un equip compromès, dinàmic i amb projectes apassionants.
Per què treballar amb nosaltres? T’oferim una posició estable amb possibilitats reals de creixement professional dins d’una empresa en expansió. Si ets una persona amb ganes de superar-te, aprendre i aportar, et volem conèixer! Beneficis: A concretar durant el procés de selecció. Uneix-te a nosaltres i forma part d’un projecte que inspira confiança i transforma idees en realitat. T’hi apuntes?
#J-18808-Ljbffr