•Gestió administrativa: Maneig de la correspondència, arxiu de documents, elaboració d' informes i actes, i manteniment de la bases de dades.
•Atenció al públic: Recepció i orientació d'estudiants, pares i visitant, així como la gestió de consultes telefòniques i electròniques.
•Coordinació d' activitats: Organització de reunions, esdeveniments i activitats del centre, incloent la coordinació d'horaris i espais.
•Recolzament a la direcció: Asistencia en la preparació de documents oficials, gestió d'agendes i coordinació de comunicacions internes i externes.
•Gestió de matrícules i expedients acadèmics: Supervisió del procés d'inscripció d'alumnes, revisió de compliment de requisits d'accés, actualització d'expedients i maneig de la documentació acadèmica.
•Altres tasques específiques: -Comunicació amb el departament d'educació de la generalitat de Catalunya, preparació i presentació de la documentació necessària.-Signatura dels documents oficials a presentar al departament d'educació.-Atenció i gestió del correu del centre. -Gestió de convalidacions.-Gestió de beques.-Redacció dels convenis generals de col·laboració amb els centres de pràctiques i altres entitats. -Redacció d'actes de les reunions on intervingui formació. català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)