El nostre client, la Fundació Nous Cims ( www.nouscims.com ), amb seu a Barcelona, és una entitat sense ànim de lucre que s'està establint ràpidament en un referent en el sector social per la seva innovació, excel·lència i compromís en les seves àrees d’actuació. La seva missió des de la seva posada en marxa és impulsar i crear projectes amb impacte transformador en la societat.
Actualment, compta amb un equip de 50 persones compromeses i inconformistes. Les persones que formen part de l'equip de la fundació són expertes en els seus àmbits de coneixement i la diversitat les enriqueix i les fa créixer com a grup. Les uneix la passió i la dedicació amb les quals s'enfronten al dia a dia, amb responsabilitat i iniciativa, i l'empatia cap a les altres persones. La cultura de Nous Cims és la de la innovació, amb una actitud de millora contínua.
Des de l’Àrea d’Ocupabilitat, hem desenvolupat un projecte d’alt impacte social: ZING Programme ( www.zingprogramme.com ), un model innovador i diferencial en la millora de l'ocupabilitat de joves en situació de vulnerabilitat. Actualment, el programa compta amb la col·laboració de més de 100 entitats (entitats socials, centres educatius i empreses). En la convocatòria 2024/25, un total de 1.200 joves han estat beneficiaris del programa i de la Beca ZING, i la comunitat de Zingers ha crescut fins a superar les 3.000 persones.
Responsabilitats:
1. Gestionar i dirigir els 3 eixos temàtics d’intervenció (Formació, Acompanyament i Inserció), l’equip tècnic i els recursos assignats al Programa que lidera.
2. Representar públicament el Programa en diferents espais o fòrums de participació, amb l’Administració, amb les Entitats Socials, Empreses col·laboradores i altres agents.
3. Desenvolupar i sistematitzar plans concrets i detallats del programa, identificant els objectius del mateix.
4. Supervisar la correcta execució del pressupost, tant dels 3 eixos del Programa com del Programa general.
5. Participar en els processos de redacció i revisió dels mecanismes de planificació i rendició de comptes del programa (pla estratègic, objectius anuals, revisions a mig termini, etc.).
6. Interlocució, seguiment i supervisió de la correcta execució del Programa amb les entitats col·laboradores.
7. Fomentar una comunicació regular i efectiva amb els grups d’interès interns i externs.
8. Mantenir una relació col·laborativa, de cocreació i de sinèrgia amb les entitats amb les que treballem i els diferents equips de l’Àrea d’Ocupabilitat i d’altres Àrees de la Fundació.
9. Contribuir a l'anàlisi i proposta de millores amb l’objectiu d’impulsar la innovació i millora del programa.
10. Recerca de models i bones pràctiques a nivell nacional i internacional. Recerca d’evidència científica per a l'elaboració de models d’intervenció.
11. Ampliar la xarxa de relacions institucionals autonòmiques, nacionals i internacionals en matèria d’inserció sociolaboral.
12. Identificació i avaluació d'oportunitats: Identificar oportunitats i construir aliances estratègiques a mig i llarg termini i amb valor afegit amb empreses, entitats socials, l’administració i altres agents rellevants.
13. Liderar el posicionament del Programa ZING com un programa de referència des de l’etapa d’estudis fins la inserció laboral dels i les joves participants.
14. Implementar el model d’avaluació d’impacte i fer seguiment dels seus resultats per tal de presentar-ho a l’equip intern i en presentacions externes.
15. Vetllar per la generació d’una cultura d’equip col·laborativa i generadora d’espais positius de treball en equip donant espai a la participació proactiva dels equips.
Requisits:
1. Llicenciat/da o Graduat/da preferentment en Ciències Socials, Educació/Pedagogia o Humanitats.
2. Es valorarà positivament màster o postgrau en Gestió de Projectes i/o Lideratge.
3. Català i castellà escrit i parlat amb fluïdesa.
4. Es valorarà positivament nivell d'anglès igual o superior a B2.
5. Coneixement i Comprensió del teixit social del Tercer Sector, polítiques públiques socials, projectes d’inserció sociolaboral i sobre Formació Professional i Educació.
6. Alt nivell de competències digitals i d’adopció de les mateixes. Recomanable alt nivell de competència en Microsoft Excel, Word, PowerPoint, anàlisi de dades.
7. Mínim 5 anys d'experiència demostrada en disseny, desenvolupament, administració i gestió de programes/projectes complexos en el sector privat, ONGs, fundacions, associacions o institucions nacionals o internacionals.
8. Experiència en Programes/Projectes d’inserció sociolaboral molt valorable.
9. Experiència en lideratge d’equips i alta capacitat per motivar tots els membres implicats en el programa/projecte generant espais positius de treball.
10. Experiència en gestió d’equips multidisciplinars generant sinèrgies entre ells per a la consecució d’objectius comuns.
11. Alta capacitat de lideratge i gestió d’equips per tal de dirigir grups o equips de treball que tenen en si dependència/relació amb d’altres equips, i comunicar la visió de l’organització, tant des del seu rol formal com des de l’autoritat moral que defineix el seu caràcter de líder. Alta capacitat de motivar tots els membres implicats en el programa.
12. Alta motivació i capacitat de crear entorns de treball positius i col·laboratius.
13. Planificació, com a capacitat per determinar eficaçment les metes i prioritats de les seves tasques, àrees o projectes, i especificar les etapes, accions i recursos necessaris pel acompliment dels objectius a curt termini.
14. Alta capacitat de coordinació, per treballar efectivament amb altres per aconseguir objectius comuns.
15. Capacitat d’influència i de teixir relacions duradores a nivell institucional tant en el sector social com en l’educatiu.
16. Alt nivell de coneixement expert, tenir una informació i una comprensió molt elevada sobre l’àmbit d’actuació del seu Programa (joves en situació vulnerabilitat, Formació/Educació, Acompanyament, Inserció SocioLaboral).
17. Gestió de projectes, entès com la capacitat de coordinar els processos, les eines i els membres de l’equip involucrats per planificar, executar i controlar totes les accions en un projecte en els terminis establerts.
18. Capacitat resolutiva, és a dir ser capaç de solucionar els problemes d’una manera ràpida i efectiva.
19. Capacitat de treballar per iniciativa pròpia, autonomia i obtenir resultats davant terminis ajustats amb resultats de gran qualitat i en situacions dinàmiques i canviants.
20. Visió estratègica, per fer previsions sobre la orientació del sector i propostes de millora amb una mirada a mig i llarg termini del Projecte de Formació i Beques.
Salari basat en experiència i contribució.
Treballar en un equip jove, dinàmic i obert a noves idees.
Possibilitat de teletreballar dos dies a partir del 2n mes.
Pla de formació i desenvolupament.
Altres beneficis (pla de pensions, compensació del dinar, activitats de benestar, etc).
#J-18808-Ljbffr