Seleccionem un/a EXECUTIU DE COMPTES per incorporar-se a una important corredoria d’assegurances de la ciutat de Vic.
Les seves principals funcions inclouran:
* Atenció i assessorament personalitzat al client, per a oferir solucions a mida.
* Gestió de tràmits administratius relacionats amb les assegurances.
* Tramitació administrativa i seguiment de sinistres, assegurant la resolució ràpida i satisfactòria dels mateixos.
* Creació de pressupostos i anàlisi de les necessitats dels clients per oferir-los les millors opcions d'assegurança.
* Renovació de pòlisses amb l'objectiu d'assegurar la continuïtat del servei.
* Suport polivalent en tasques administratives diverses, contribuint al bon funcionament del departament.
REQUISITS
* Grau en Finances i Comptabilitat o ADE o Economia o Dret o similar.
* Experiència prèvia en corredoria d’assegurances, banca, immobiliària, gestoria o sectors similars.
* Anglès nivell B2.
* Orientació al client, habilitats comunicatives i gestió de tasques administratives.
S'OFEREIX
* Horari: de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14h.
* Salari competitiu, segons vàlua.