Anthesis Lavola som l'equip activador del canvi! El nostre objectiu?
Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just.
Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis i productes pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn. Si com a nosaltres també t'apassiona el medi ambient i creus que és la peça clau per aconseguir una societat i un planeta més sostenibles, continua llegint perquè Anthesis Lavola som el teu equip!
Uneix-te a l'equip d'Administració i ajuda'ns a assolir un repte important:
assegurar el compliment legal de les activitats de l'empresa.
Com aportaràs valor a l'equip? Un cop t'incorporis al nostre equip d'Administració, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
1. Revisar contractes mercantils entre l'empresa i les empreses client (privats com públics -entre un 40 i un 50% de facturació és al sector públic-).
2. Revisar NDA amb les empreses client i coordinar-se amb l'equip d'administració de l'empresa per donar compliment als acords establerts.
3. Revisar les clàusules de compliment de la LOPD i coordinar-se amb l'equip d'administració per donar compliment als requeriments establerts.
4. Donar resposta puntualment a les consultes internes a través del sistema de ticketing.
5. Treballar amb la Direcció d'Administració i el Responsable del Sistema de Gestió (alineats amb l'estratègia del grup) per la implantació d'un sistema de Compliance que garanteixi el compliment normatiu de l'organització a través dels procediments establerts.
6. Coordinació amb els advocats externs per la preparació i presentació de recursos de contractació o similars si és necessari.
7. Coordinació amb el Grup quan sigui necessari.
Les característiques de la vacant:
El teu contracte serà indefinit. Treballaràs a jornada completa (40h/s) amb un horari flexible: podràs començar de dilluns a dijous entre les 7:30h i les 9h del matí i plegar entre les 16:30h i les 18h (segons el temps de descans que empris per dinar -entre 30 i 60 minuts-) i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h. El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Barcelona o Manlleu (els dies de presencialitat són dimarts i dijous).
El perfil professional que necessitem: Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències.
Formació i coneixements clau:
1. Formació universitària en Dret.
2. Es valorarà Màster, Postgrau o formació específica en Compliance i/o coneixements de sistemes de Compliance.
3. Idiomes: Català C1, Castellà C1 i Anglès (C1).
4. Valorem l'experiència de 2 anys en contractació nacional i internacional.
#J-18808-Ljbffr