- Atenció presencial i telefònica a clients i proveïdors
- Gestió i organització de l'agenda de l'empresa
- Control i gestió de bancs i facturació
- Tasques administratives generals i suport a l'equip
1. Tipus de relació professional: Contracte
2. Tipologia de contracte: Indefinit
3. Núm. Hores setmanals: 40
4. Horari: Dill a Dj 9h a 18.30h Div 9h a 15h
5. Retribució brut anual: 17.000-19.000
* Categoria professional: Auxiliars
* Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior
* Formació complementària: -Formació en Administració i/o similar
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informàtics: - Domini de les habilitats TIC ( Pack Microsoft office, Google Calendar..)
* Altres requeriments específics: - Bones habilitats comunicatives
-Orientació al client
-Proactivitat i organització
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació
* Idiomes: Anglès - Bàsic, Castellà - Bàsic, Català - Bàsic