Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
* Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
* Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
* Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
* Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades i apostamos per el Talento Sin Etiquetas.
Requisitos
Requisits:
* Indispensable bon nivell d'anglès (B2). Valorable coneixements de francès, alemany i/o italià.
* Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
* Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
* Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
¿Qué ofrecemos?
Beneficis:
* Contracte estable directament a través de l'empresa.
* Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).
* Salari competitiu en funció d'experiència i perfil.
#J-18808-Ljbffr