Des de Marlex estem col·laborant amb amb una important empresa dedicada principalment als sectors industrial, agropecuari i sanitari que ofereix integració de solucions en les àrees d'instal·lacions, construcció, automatització, fabricació de maquinària a mesura, manteniment, mecànica i fusteria metàl·lica, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Administratiu/va per a la zona de Tortosa.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència de Gerencia, la persona seleccionada s’encarregarà de:
* Gestió de documents: Això implica la creació, organització i arxiu de documents relacionats amb projectes, clients, proveïdors, facturació, contractes, entre altres.
* Atenció al client i proveïdors: Encarregar-se de la comunicació amb clients i proveïdors, respondre consultes, processar comandes, coordinar lliuraments i resoldre problemes o reclamacions.
* Suport administratiu: Assistir en la gestió d'agendes, altres gestions administratives necessaris per al dia a dia de l'empresa.
* Gestió de compres i ventes: gestió i entrada d’albarans i factures de compres ventes.
* Comptabilitat bàsica: Fer tasques bàsiques de comptabilitat.
Què s’ofereix?
* Pertànyer a una empresa ben posicionada en el seu sector amb un important potencial de creixement.
* Estabilitat laboral, formació continua i creixement professional
* Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00 hores.
* Exercir un rol polivalent i dinàmic.
* Salari segons vàlua a concretar amb candidat/a.
#J-18808-Ljbffr