Tècnic/a Junior de Suport Comercial i CRM
Suport administratiu i gestió comercial
* Donar suport administratiu a l’equip de vendes.
* Seguiment i gestió de la renovació de clients.
* Desenvolupar estratègies per incrementar la fidelització.
* Enviament i seguiment de contractes.
* Gestió de la formació obligatòria per a agents i personal intern.
* Col·laboració amb l’equip de màrqueting per a l’alineació de les accions comercials i comunicatives.
Gestió del CRM i bases de dades
* Coordinació amb altres departaments per mantenir la coherència de les dades.
* Formació i suport intern en l’ús del CRM.
* Qualificació de leads (lead scoring) i seguiment delcustomer journey.
* Assegurar el compliment de la normativaRGPDen el tractament i segmentació de dades.
Automatització i email màrqueting
* Segmentació de grups d’interès per a campanyes específiques.
* Implementació d’automatismes per a la conversió deMQLaSQL.
* Participació en projectes d’automatització avançada (bots, IA generativa o predictiva, etc.).
Tots aquests programes seran valorables, i l’empresa proporcionarà formació si no es tenen coneixements previs.
* Email màrqueting: Mailchimp.
* Anàlisi i visualització de dades: Excel, Google Analytics, Tableau, Power BI.
* Gestió de projectes: Jira, Trello, Asana.
* Comunicació i contractes: Teams, Meet, DocuSign.
#J-18808-Ljbffr