Descripció de l'oferta
Empresa líder al sector immobiliari, ubicada de forma immillorable i amb un equip de més de 20 persones. Necessitem incorporar al nostre equip una persona que ens doni suport al departament de BACK OFFICE. Seleccionem Recepcionista Administratiu/va amb experiència, que desitgi participar al nostre projecte, aportant estabilitat laboral i la possibilitat de desenvolupar-se professionalment.
Experiència professional necessària en:
Immobiliària, agències, patrimonials, administradors de finques... Resulta Imprescindible que estigui acostumat/da a tot l'entorn nostre de feina i sobretot al nostre argot (locals, edificis, rendibilitat, patrimoni...). Ha de dominar les eines office (Word, Excel, ppt..) i recerques d'internet. Tràmits ajuntaments, certificats electrònics... Ha d'escriure i parlar perfectament català i castellà, altres idiomes molt valorables. Acostumat/da a treballar en equip i sota pressió. Persona de fàcil tracte, amb iniciativa, amb ganes d'aprendre, amb capacitat de superació, molt resolutiva, discreta, dinàmica, implicada i fidel a l'empresa.
Com empresa aportem:
Ubicació immillorable, bon ambient laboral, beneficis socials, horari flexible de 8h setmanals amb 1hora per dinar com a mínim, divendres a la tarda no es treballa i jornada intensiva a l'agost.
Funcions:
- Atenció al client presencial a l'oficina.
- Atenció telefònica.
- Altres tasques administratives.
* Tipus de relació professional: Contracte
* Retribució brut anual: 18.000 / 20.000 en funció de la vàlua
* Formació complementària: Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració o equivalent, Castellà, català i valorable anglès.
* Coneixements informàtics: Paquet office (word, excel, ppt i Outlook).
* Altres requeriments específics: Habilitats socials i comunicatives, Proactiu/va, Responsable, Bona imatge, Organitzat/da, Resolutiu/va, Empàtic/a, Fiable, Agilitat, Fàcil aprenentatge. Valorable residència propera a Barcelona.
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat.
#J-18808-Ljbffr