AXXON selecciona per empresa del sector agrari ADMINISTRATIU LABORAL (H/D) per desenvolupar un consolidat pla de carrera.
La persona seleccionada s'incorporarà dins un equip de treball en el que se li assignaran els comptes a gestionar.
Funcions:
1. Gestió integral de la cartera de clients assignada en matèria de relacions laborals.
2. Elaboració de nòmines, contractacions, altes i baixes, gestió d’incapacitats (IT), càlcul i presentació de TC’s, etc.
3. Assessorament especialitzat en temes com estrangeria, acomiadaments, jubilacions I altres tràmits laborals rellevants.
4. Participació activa en la millora continua dels processos interns i aportació de solucions innovadores per als clients.
S’ofereix:
1. Excel·lent oportunitat per integrar-se en empresa consolidada, i representar una marca amb gran reconeixement professional en el sector.
2. Projecte amb impacte i possibilitats reals de desenvolupament professional.
3. Flexibilitat horària I mesures de conciliació personal-professional (horari de dill a dij de 8.30h a 17.30h amb flexibilitat d’entrada entre 8h-9.15h i sortida de 17h a 18.30h. Divendres intensiu de 8.30h a 15h).
4. Formació contínua a càrrec de l’empresa.
5. Pla de retribució flexible (tiquet restaurant, transport, llar d’infants, mútua mèdica. Paga de beneficis, retribució variable i descomptes per serveis de la pròpia empresa, valorats en uns 400 ¤, entre d’altres).
Experiència:
1. Experiència prèvia mínima de 1-3 anys en una posició similar.
2. Provenir d’empresa final, assessories o altres serveis empresarials (prevenció de riscos laborals, auditories, serveis auxiliars, empreses de treball temporal), on s’hagi centrat íntegrament en la gestió laboral.
Formació:
1. Grau o diplomatura en Relacions laborals, Dret, Ciències del Treball o àrees similars.
2. Es valorarà formació en màster, postgrau o curs d’especialització en gestió laboral i seguretat social.
Habilitats:
1. Domini d’eines informàtiques i programes de gestió laboral (valorable experiència amb A3NOM, SILTRA, CONTRAT@).
2. Nivell alt; català i castellà.
3. Competències: Orientació al client, Comunicació, Planificació i Organització, Treball en equip.
#J-18808-Ljbffr