Donar suport en la gestió de les convocatòries per assegurar la seva viabilitat i sostenibilitat i complir la seva missió.
Missió del lloc de treball:
Donar suport en la gestió de les convocatòries per assegurar la seva viabilitat i sostenibilitat i complir la seva missió.
Funcions i tasques a desenvolupar:
1. Suport en el seguiment i control de projectes
2. Suport en la preparació de la documentació a presentar a les administracions
3. Tramitació de la documentació necessària per a la gestió de les subvencions
Requeriments:
1. Formació mínima: Grau superior en administració o acreditació de formació i/o experiència en l’àmbit de subvencions.
2. Coneixement alt de l’entorn Windows i del paquet Office 365, així com d’Internet i gestions amb certificat digital
3. Nívell alt de català parlat i escrit
4. Experiència en gestió de projectes en entitats del Tercer Sector
5. Coneixement de nòmines i Seguretat Social
Competències:
1. Organització i planificació
2. Treball en equip
3. Iniciativa
4. Autonomia i resolució
Valorarem:
1. Certificat de discapacitat
2. Coneixement i experiència en gestió de subvencions.
3. Capacitat de relació amb institucions Públiques i Privades.
Oferim:
1. Incorporació Immediata.
2. Contracte indefinit
3. Jornada laboral: 35 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres (matins i dues tardes)
4. Retribució de 1.137,26 € / bruts mensuals per 14 pagues
5. Lloc de treball: A la seu d’ECOM (Gran Via Corts Catalanes)
#J-18808-Ljbffr