Descripción:
Funciones principales:
* Gestió administrativa i de documentació relativa als manteniments i serveis.
* Suport en la coordinació d'ordres de treball, requisits tècnics i seguiment d'incidències.
* Coordinació i comunicació amb els proveïdors i tècnics per assegurar que els processos de manteniment es compleixin de manera eficient.
* Control de calendaris i planificació de tasques relacionades amb els manteniments preventius i correctius.
* Organització i arxiu de documents, factures i informes.
* Atenció telefònica i per correu electrònic a clients i proveïdors.
Busquem una persona responsable, organitzada i amb ganes de créixer professionalment per incorporar-se a una important empresa de la comarca d'Osona, dedicada a l'execució de projectes integrals en instal·lacions de refrigeració, climatització, sales blanques i processos farmacèutics d'alt contingut tecnològic com a Auxiliar Administratiu/va per al Departament de Manteniments.
Si ets una persona amb bona capacitat d'organització i orientada a la resolució de problemes, aquest lloc és ideal per a tu.
Requisits:
* Formació específica en Administració.
* Residència a la comarca d'Osona.
* Experiència en un lloc similar.
* Cerca d'estabilitat.
#J-18808-Ljbffr