Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada s’ocuparà de:
1. Crear, definir i implementar el pla de marketing de l’empresa.
2. Gestionar els projectes i col·laborar amb altres departaments de l’empresa.
3. Establir KPIs i optimitzar el rendiment de web, campanyes Google ads xarxes, email màrqueting, així com accions/campanyes offline.
4. Gestionar campanyes en diversos mercats i realitzar la gestió i coordinació de fires.
5. Crear contingut, dissenyar imatges i actualitzar la pàgina web de l’empresa.
6. Actualitzar els catàlegs de productes en funció de les novetats de l’empresa.
7. Analitzar la competència i fer estadístiques amb les dades extretes.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Treballar en una empresa consolidada dins el seu sector.
2. Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
3. Formació contínua a càrrec de l’empresa.
4. Jornada laboral de dilluns a dijous en torn partit i divendres intensiu.
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
1. Formació de Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals, Comunicació Audiovisual o similar.
2. Valorable experiència realitzant tasques similars.
3. Domini de posicionament SEM i SEO.
4. Domini de Google Ads per a campanyes de pagament en xarxes socials / web.
5. Coneixement i domini de Xarxes Socials i Webs.
6. Coneixements de programes de disseny i vídeo (Illustrator, Photoshop, etc).
7. Imprescindible nivell elevat d’Anglès.
8. Capacitat d’anàlisi, creativitat, atenció al detall, pro activitat i gestió del temps.
#J-18808-Ljbffr