-Anticipació de tendències i pipeline d'innovació: Identificar i analitzar les tendències globals de consum i categoria per proposar proactivament noves idees d'innovació i renovació.-Desenvolupament d'innovació i renovació: Liderar la creació d'innovacions i renovacions centrades en el consumidor, assegurant l'alineació amb les estratègies de marca i les necessitats del mercat global.-Lideratge de projectes i coordinació multifuncional: Liderar tots els projectes d'innovació i renovació en curs, coordinant-se amb les parts interessades clau (producció, cadena de subministrament, vendes, finances, legal) per garantir l'excel·lència en l'execució i els llançaments a temps.-Col·laboració i suport al mercat: Actuar com a contacte clau d'innovació per als mercats, proporcionant orientació estratègica, compartint les millors pràctiques i assegurant que les innovacions s'adaptin i implementin amb èxit a nivell local.-Seguiment post-llançament i millora contínua: Seguiment del rendiment de les innovacions després del llançament, analitzant indicadors clau de rendiment per refinar i millorar les iniciatives futures.-Optimització de processos: Impulsar l'eficiència i les millores en el procés d'innovació, garantint agilitat, escalabilitat i eficàcia en l'execució. anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)