I2CAT està cercant un/a Gestor/a de reptes Senior per a incorporar-se a l'equip de Public Sector Innovation (PSI).
Concretament des de l'àrea de PSI estem cercant una persona amb un mínim de 5 anys d'experiència en processos d'innovació tecnològica a l'Administració Pública.
El/la candidat/a treballarà en el marc de la iniciativa estratègica Catalunya GovTech Hub "Innovació i tecnologia per transformar el sector públic" amb la Generalitat de Catalunya, específicament en l'àmbit d'actuació dedicat a realitzar tallers de co-creació i gestionar els reptes detectats amb les diferents àrees/departaments del govern.
Les principals responsabilitats del/la candidat/a seran:
* Organitzar i executar tallers de co-creació de reptes en col·laboració amb el Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI) de la Generalitat de Catalunya.
* Elaborar bases legals del concurs d'innovació Govtech, amb el recolzament dels representants legals de la Fundació i2CAT.
* Cercar i contactar l'ecosistema d'empreses TIC catalanes amb potencials solucions adaptades als reptes detectats durant els tallers de co-creació.
* Gestionar el procés d'acompanyament, resolució de dubtes tècnics i inscripcions de les empreses que proposin solucions als reptes detectats.
* Analitzar les solucions proposades per les empreses TIC catalanes per validar que s'adeqüen a les necessitats de l'administració pública.
* Organitzar les jornades de difusió si s'escau, en col·laboració amb el departament de Comunicació de la Fundació i2CAT.
* Realitzar reunions de seguiment periòdiques amb l'administració pública per reportar l'avenç del projecte.
* Elaboració de informes i documentació relacionada amb el projecte.
* Gestió de projectes tecnològics: Supervisar el cicle de vida dels projectes per garantir-ne l'èxit.
* Disseny de solucions tecnològiques: Suport en la definició i conceptualització de l'arquitectura necessària per a l’execució dels projectes, en col·laboració amb les àrees d'innovació d'i2CAT o altres agents tecnològics.
* Documentació: Generació d’informes i elaboració de comparatives de mercat.
* Gestió de partners i comunitats: Dinamitzar ecosistemes digitals en tecnologies digitals avançades, realitzant activitats de co-creació, coordinació d'esdeveniments, etc.
* Col·laboració interdisciplinària amb diferents departaments d'i2CAT per garantir el bon funcionament del PSI i la correcta transferència de coneixement als clients del sector públic.
* Detecció i gestió d'oportunitats i presentació d'ofertes de nous projectes d'innovació.
Si t'apassiona la gestió de projectes tecnològics en entorns innovadors i multidisciplinaris, aquesta és una gran oportunitat per sumar-te a l'equip d'i2CAT i contribuir al desenvolupament de solucions tecnològiques amb impacte en la societat i l'economia.
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques, el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies i solucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Indústria 4.0 i Societat Digital.
* Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.
* Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar.
* Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
* Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
* Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
* 27 dies laborables de vacances a l'any.
* Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
* Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
* T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
* Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
* Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
* Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.
On ho faràs?
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
La diversitat és clau per al progrés i la innovació, i a la Fundació i2CAT treballem activament per crear un entorn inclusiu i equitatiu on tothom pugui desenvolupar el seu potencial. Per això, apostem per la pluralitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Busquem persones amb talent i perspectives diverses per enriquir el nostre equip. En els nostres processos de selecció, estem compromesos a impulsar el talent femení i ens interessa especialment l’experiència de dones i altres col·lectius infrarepresentats en els àmbits científic i tecnològic. Amb això aconseguirem estar millor preparats per afrontar reptes complexos. Si les persones candidates tenen qualificacions similars, es donarà prioritat a aquelles que pertanyin a un d’aquests grups.
Sabem que el talent es manifesta de moltes maneres diferents i estem desitjant descobrir noves perspectives!
Si el que has llegit et sona bé... prenem un cafè i t’ho expliquem millor! Com a part de l’equip de selecció, estaré encantada de conèixer-te, escoltar la teva experiència i veure com podries encaixar al nostre equip.
I si t’ha agradat, però no és l’oferta ideal per a tu, potser coneixes algú que encaixi perfectament i a qui voldries recomanar-la!
Requisits mínims:
* Formació acadèmica de Grau o Enginyeria en Informàtica, Telecomunicacions, Industrial o similars.
* Experiència mínima de 5 anys en dinamització de tallers de co-creació i processos d'innovació tecnològica.
* Residència a Barcelona o Àrea Metropolitana.
* Idiomes : excel·lent habilitat de comunicació en català, castellà i anglès, tant oral com escrit.
* Competències personals : capacitat d'organització i planificació de tasques, alta comunicació verbal i escrita.
* Habilitats en moderació d'esdeveniments.
* Coneixement en tecnologies digitals avançades (TDAs).
* Experiència en innovació tecnològica de l'administració pública (Govtech) i en entorns d'innovació col·laborativa.
* Experiència en gestió i manteniment de bases de dades.
Les persones candidates que vulguin presentar-se han d’adjuntar els següents documents:
#J-18808-Ljbffr