Som un grup de centres mèdics especialitzats en el tractament integral de l'aparell locomotor, situats a Badalona, El Masnou, Santa Coloma de Gramenet i Esplugues de Llobregat amb l'objectiu principal d'oferir un servei de màxima qualitat a través d'un tracte proper i professional.
Precisem d'una Auxiliar Administrativa/Recepcionista en torn de tarda, la missió principal de la qual/del qual serà l'atenció a pacients.
Les teves funcions seran:
1. Atenció presencial: acolliment i orientació dels pacients.
2. Atenció telefònica: facilitar la comunicació interna i externa a través de la centraleta: canalització de trucades i resolució de dubtes que puguin sorgir als pacients.
3. Gestió de cites: t'encarregares de concertar, modificar i/o anul·lar cites i resolució de dubtes que puguin sorgir.
4. Gestió de tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
5. Complir amb la LOPD respecte la confidencialitat dels pacients.
Que busquem?
1. Imprescindible experiència d’atenció al pacient mínima d'un any en sector sanitari privat i gestió de mútues.
2. Que siguis una persona Organitzat/da, Resolutiu/va, Atent/ta i Acostumat/da a treballar en equip.
S'ofereix:
1. Contracte indefinit
2. Jornada: 20h setmanals (tarda)
3. Retribució: 700 - 780€ bruts/mensuals
Tipo de puesto: Media jornada
Horas de medio tiempo: 20 por semana
Salario: 700,00€-780,00€ al mes
Horario: De lunes a viernes
Preguntes per la sol·licitud:
1. Tens experiència en el sector sanitari privat? Has treballat amb mútues?
2. Tens disponibilitat per incorporar-te immediatament?
Ubicació del treball: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr