Responsabilitats del Lloc de Treball
1. Gestionar els projectes, serveis i objectius de la unitat o centre sota la seva responsabilitat, sent responsable de la qualitat, servei i satisfacció de l'usuari del centre.
2. Gestionar equips tècnics i de suport. Organitzar i gestionar les tasques, càrregues de treball, processos de treball. Comunicar les directrius i fer el seguiment de les actuacions operatives. Implementar i garantir l'execució de les directrius, procediments i pautes establertes per l'ACJ.
3. Gestionar, coordinar i supervisar el personal extern adscrit al seu centre i proveïdors.
4. Gestionar la comercialització directa i les operacions administratives del centre.
5. Gestionar econòmica i administrativament el centre. Gestió dels actius del centre.
6. Gestionar i supervisar la correcta execució de la despesa del centre.
7. Gestionar i supervisar les compres de productes o serveis del centre.
8. Dissenyar els processos de treball, equipament i serveis prestats, i campanyes, aliances i activitats específics del centre d’acord amb les directrius i procediments establerts a l’ACJ.
9. Gestionar i supervisar la gestió dels serveis, activitats, processos del centre.
10. Preparar informes sobre el funcionament del centre i activitats realitzades i fer propostes per a millorar el servei i la gestió del centre.
11. Gestionar i supervisar la realització de les tasques i processos de treball definits pel centre.
12. Representar la institució davant de tercers, en els àmbits sota la seva responsabilitat.
13. Ser responsable legal de les activitats desenvolupades a l’alberg.
14. Atendre a clients, proveïdors, beneficiaris particulars i institucionals, en situacions d'especial complexitat i representativitat.
15. Ser responsable del correcte funcionament del servei d’alimentació i restauració.
16. Facilitar recursos i eines per garantir la bona imatge corporativa i comercial de la instal·lació.
#J-18808-Ljbffr