La Fundació i2CAT està cercant un Project Manager Junior per a incorporar-se a l'equip DIMO (Digital Innovation Management Office). De forma genèrica, les funcions principals que es realitzen a l'Àrea DIMO són:
* Gestió de projectes tecnològics: Planificar, coordinar i supervisar tot el cicle d'un projecte amb la finalitat de garantir el correcte desenvolupament del mateix (projectes nacionals, internacionals, sector públic i privat).
* Disseny de solucions: Definir l'arquitectura tecnològica necessària en la preparació d'ofertes, col·laborant amb l'equip de Desenvolupament de Negoci.
* Execució d'activitats: Investigar sobre solucions, generar informes, comparatives de mercat, etc.
* Gestió de partners i comunitats: Gestió de diferents ecosistemes digitals catalans en entorns de noves tecnologies d'àmbit multi-sectorial, amb activitats de creació, dinamització, coordinació, esdeveniments, etc.
* Col·laboració amb altres Àrees i2CAT (Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació, etc.).
* Gestió de noves oportunitats de projectes i ofertes d'innovació.
Concretament des de l'àrea de Digital Innovation Management Office estem cercant un/a Project Manager amb un mínim de 2 anys d'experiència en l'àmbit de la consultoria estratègica tecnològica i/o en la gestió de comunitats TIC.
El/la candidat/a treballarà en el marc de la iniciativa estratègica "Espai d'Innovació i transformació digital de l'administració" de la Generalitat de Catalunya, i específicament en el projecte "Concurs de Reptes amb l'Administració Pública" que preten impulsar l'adopció de tecnologies disruptives de forma coordinada entre la recerca, l'empresa, l'administració pública i la societat catalana.
Les tasques principals del/la candidat/a seran:
* Donar suport en la definició de l’abast del projecte amb l’administració pública.
* Elaborar les bases legals del concurs d’innovació, amb el recolzament dels representants legals de la Fundació i2CAT.
* Organitzar i executar tallers de co-creació de reptes en col·laboració amb el departament de DST (Digital Social Technologies).
* Cercar i contactar l’ecosistema d'empreses TIC catalanes amb potencials solucions adaptades als reptes detectats durant els tallers de co-creació.
* Gestionar el procés d’acompanyament, resolució de dubtes tècnics i inscripcions de les empreses que s’inscriguin al concurs.
* Analitzar les solucions proposades per les empreses TIC catalanes per validar que s’adeqüen a les necessitats de l’administració pública.
* Organitzar les jornades de difusió i gala final en col·laboració amb el departament de Comunicació de la Fundació i2CAT.
* Realitzar reunions de seguiment periòdiques amb l'administració pública per reportar l'avenç del projecte.
* Elaboració de documentació del projecte.
* Detectar, contactar i incrementar el nombre d'inscrits.
* Donar suport en la cerca de partners de comunicació.
Què esperem de la persona seleccionada?
* En 1 mes: Aprenentatge de l'operativa de projectes de tipus Challenge, del marc legal associat a la seva contractació i coneixement dels interlocutors principals de l'AAPP i de l'ecosistema d'innovació amb els que es treballa per la recerca de solucions.
* A 3 mesos: Involucració en totes les activitats d'organització i execució del Challenge a nivell operatiu, amb supervisió estreta per part del seu responsable.
* A 12 mesos: Control de les activitats associades al Challenge i capacitat per treballar en l'operativa de nous challenges de manera independent, amb poca supervisió del seu responsable. Identificació de riscos i desviacions que puguin afectar a la consecució dels objectius del projecte.
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques, el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies i solucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
On ho faràs?
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.
i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!
En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser conegui a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
Requisits mínims:
* Titulació universitària amb estudis addicionals en gestió empresarial (MBA, màster, postgrau, etc.).
* Coneixements tècnics en l'àmbit TIC.
* Experiència mínima demostrable de 2 anys en consultoria i/o gestió de projectes en el sector TIC.
* Persona molt organitzada amb capacitat d'estructurar i planificar les tasques.
* Autonomia, proactivitat i capacitat de generar confiança.
* Castellà i català natius. Anglès nivell alt.
* Formació en enginyeries tècniques (telecomunicacions, informàtica, etc.).
* Coneixement i/o interès en tecnologies digitals avançades (IoT, Drones, IA, New Space, etc.).
* Titulació en gestió de projectes (PMP, PMI,...).
* Coneixements de les regles de finançament públic (H2020, FEDER, etc.).
#J-18808-Ljbffr