Descripció de l'empresa: Oller del Mas és una empresa compromesa amb els seus treballadors.
Estem buscant: Un/a tècnic/a de recursos humans per unir-se al nostre equip dinàmic i contribuir al desenvolupament del nostre talent.
Funcions:
1. Gestionar processos de selecció de personal, incloent la redacció d'ofertes laborals, la realització d'entrevistes i l'avaluació de candidats.
2. Desenvolupar i implementar polítiques de recursos humans que fomentin un ambient de treball positiu.
3. Organitzar formacions i activitats de desenvolupament per als empleats.
4. Gestionar la documentació relacionada amb els empleats, incloent contractes, nòmines i informes.
5. Actuar com a punt de contacte per a consultes i inquietuds dels empleats.
6. Col·laborar amb els diferents departaments per identificar necessitats de personal i competències.
Requisits:
1. Titulació en Recursos Humans, Psicologia, Administració d'Empreses o camps relacionats.
2. Experiència prèvia de 3 anys en un càrrec similar.
3. Coneixements en normativa laboral i gestió de personal.
4. Habilitats de comunicació i capacitat per treballar en equip.
5. Dominis d'eines informàtiques i programes de gestió de recursos humans.
6. Nivell de Excel alt.
Oferim:
1. Un ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.
2. Oportunitats de creixement i desenvolupament professional.
3. Horari de dilluns a dijous de 09:00 a 18:00 i divendres de 08:00 a 14:00.
4. Contracte indefinit.
5. Dinar inclòs al menjador de personal.
6. Podràs fer ús de totes les instal·lacions esportives: piscina, pàdel, golf i gimnàs amb un acompanyant.
7. Salari segons vàlua del candidat.
Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat, envia el teu currículum a ******
#J-18808-Ljbffr