Des de Quality Temporal, estem cercant un/a Helpdesk - Tècnic/a de Sistemes per donar suport al departament informàtic d'una empresa en fase de creixement. La persona seleccionada treballarà principalment a la planta de Les Presses (Olot) i s'encarregarà de realitzar tasques de suport tècnic i atenció a l’usuari.
Les principals funcions seran:
* Suport i resolució d’incidències en sistemes Windows.
* Coneixements i gestió de la suite ofimàtica Microsoft Office 365.
* Gestió d’usuaris de Microsoft 365 i Microsoft Teams.
* Control i administració d’Active Directory.
* Gestió i administració de SharePoint 365.
* Resolució d’incidències de xarxa i switching.
* Suport tècnic als llocs de treball.
* Resolució i gestió d’incidències de perifèrics (impressores de xarxa, etiquetadores, etc.).
Oferim:
* Incorporació en una empresa sòlida i en creixement.
* Bon ambient de treball.
* Estabilitat laboral.
* Jornada completa de dilluns a divendres.
* Condicions salarials en funció de l'experiència i valors aportats.
Requisits mínims:
Conductor/a repartidor/a, carnet C i CAP.
#J-18808-Ljbffr