Per a la substitució d'una baixa, cerquem una persona dinàmica per les tasques de recepció, assistent de direcció i registre de factures de proveïdors.
1. Recepció de trucades i visites
2. Coordinar agenda Direcció i socis
3. Registre i arxiu de factures proveïdors
4. Enviaments missatgers
Experiència: 6 mesos. Cal demostrar experiència en registre de factures i centraleta telefònica.
Requisits:
1. Títol FP de Grau Mig
2. Títol de Grau - Administració i Direcció d'Empreses - Ciències Empresarials
3. Català (parlat superior, escrit superior)
4. Espanyol (parlat superior, escrit superior)
5. Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
Competències / Coneixements:
1. Domini del paquet Office
2. Habilitat per treballar en equip
3. Capacitat d’organització i resolució
4. Actitud d’aprenentatge
Es valoraran altres idiomes i el coneixement de l’RP Progress.
Contracte: Laboral temporal (6 mesos)
Jornada: Completa
Salari: Mensual brut 1319
Altres beneficis: Divendres tarda lliure. Les instal·lacions inclouen cuina amb aigua i cafè gratuït. Bon ambient de treball.
#J-18808-Ljbffr