Per a prestigiós grup empresarial, especialitzat en la producció i comercialització de productes d´alimentació ecològics i de qualitat, seleccionem per a la seva botiga de Vic un/a CAP DE SECCIÓ SUPERMERCAT (ATENCIÓ AL CLIENT).
FUNCIONS PRINCIPALS:
-Lideratge de l´equip d´atenció al client i caixers/es (3 a 6 persones) cap a la consecució dels objectius.
-Entrenament, motivació i suport a l´equip
-Optimització de la secció (ordre, neteja, evitar cues a les caixes, gestionar les incidències, atendre i gestionar les reclamacions, protocols de devolució de productes i diners, cobraments/pagaments, etc.)
-Control KPI´s
-Suport al/la gerent de l´establiment en tot allò que sigui necessari. Oferta de treball a la comarca Osona
-Bon nivell de català i castellà parlats i escrits
-Residència a Osona o zones limítrofes
-Ofimàtica bàsica
-Experiència en tasques similars
-Experiència en la gestió d´equips de treball
S´OFEREIX:
-Retribució fixa+variable
-Estabilitat laboral
-Incorporació a empresa amb valors i en expansió
-Possibilitats de promoció