Cerquem professional amb o sense experiencia per incorporar se al nostre departament de suport. La seva tasca consistira en la resolucio de consultes i assistencia remota als clients, aixi com serveis de formacio. El perfil cerca, es correspondria, tant personal amb experiencia amb productes de Wolters Kluwer (a3) que vulguin reorientar la seva carrera professional cap al mon de la consultoria e IT, com professionals del sector IT que vulguin orientar la seva carrera cap a la informatica de gestio i la consultoria. Les tasques a realitzar consisteixen en: Atencio al client i gestio d''incidencies Formacio a clients Suport a la posta en marxa Requisits: Experiencia de 1 any Proactivitat i capacitat de comunicacio Treball en equip Alta orientacio al client Polivalencia i interes en el sector de les TIC Experiencia en gestio i comptabilitat (CFGS en Administracio i finances o similar) Titol FP de Grau Superior Titol FP de Grau Superior en Informatica Catala (parlat C1 d.funcional, escrit B2 avanat) Coneixement de software de a3 i nivell alt d''ofimatica Permis de conduir: B Condicions laborals: Contracte laboral indefinit Jornada completa Horari: 8:15 a 17:30, divendres de 8:00 a 14:00 Horari intensiu juliol i agost Possibilitat de teletreball El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/138961328/formador suport postvenda productes e433 lerida/?utm_source=html #J 18808 Ljbffr