Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del responsable de vendes la persona seleccionada s’encarregarà de:
* Gestió de la cartera de clients existents fent les visites diàries, setmanals i mensuals de seguiment.
* Assessorar tècnicament als clients amb matèria de nous productes i en serveis.
* Aprofitar les oportunitats d’apertura de mercat per augmentar la cartera de clients.
* Crear una relació de confiança amb els clients per tal de continuar consolidant l’empresa dins del mercat.
* Derivar les consultes de serveis i productes especialitzats al departament corresponent.
Què s’ofereix?
* Formar part d’una empresa consolidada en el seu sector i amb un gran equip compromès pel projecte.
* Formació inicial i continuada i oportunitat de créixer professionalment.
* Projecte estable i contracte directe per empresa.
* Jornada completa i flexibilitat horari amb opció de teletreball de dilluns a divendres amb entrada a les 8:30h i sortida a les 18:30h.
* Retribució fixe més interesants comissions en funció de les vendes.
Requisits:
- Disposes d’experiència mínima de 3 anys en un lloc de treball similar.
- Tens disponibilitat per desplaçar-se per Vic i rodalies.
- Disposes de carnet de conduir i cotxe propi.
- Tens bones habilitats comunicatives, orientació al client, flexibilitat, compromís i ets una persona orientada a objectius.
#J-18808-Ljbffr