Cerquem professionals amb caràcter emprenedor que formin part del projecte estratègic de l'entitat en la seva expansió a nivell nacional. La persona seleccionada es farà càrrec de la gestió i desenvolupament comercial a la zona com a assessor d'assegurances, oferint una àmplia gamma de productes asseguradors als seus clients. Un cop iniciada l'activitat i adquirits els coneixements de tots els productes, optarà a la gestió d'una cartera de clients.
FUNCIONS:
1. Desenvolupar les accions comercials per a la venda de productes i serveis de la companyia a particulars i empreses, generant nous contactes.
2. Gestió de la cartera de clients assignada, oferint assessorament i solucions integrals amb un tracte personalitzat i proper.
3. Disseny i creació de campanyes i acords comercials amb entitats i empreses.
4. Elaboració de propostes comercials, seguiment i tancament de les mateixes.
5. Desenvolupament de la cartera amb accions de fidelització i venda creuada.
REQUISITS:
1. Es valorarà estudis relacionats en: Empresarials, Econòmiques, ADE, Dret o estudis relacionats.
2. Residència: a la zona Vallès Oriental.
3. Permís de conduir: B.
4. Caràcter emprenedor, amb iniciativa i dots comercials.
OFERIM:
1. Formació i assessorament continu a càrrec de l’empresa.
2. Sou fixe + variable.
3. Possibilitat de cessions de carteres de clients.
4. Oficina com a punt de venda.
5. Horari flexible amb opció a teletreball.
6. Una gamma competitiva de productes asseguradors i financers.
7. Campanyes Comercials i Grans Incentius.
Experiència: 1 mes. No és necessària.
Contracte mercantil (només ofertes).
Jornada completa.
Salari mensual brut des de '1500' fins a '2000'.
#J-18808-Ljbffr