AMONBECA GRUP, una empresa especialitzada en oferir serveis corporatius a les nostres filials, estem buscant un professional dinàmic i proactiu per unir-se al nostre equip com aHelp Desk i Implementador de CRM. Aquesta posició és clau per garantir el bon funcionament dels nostres sistemes informàtics i optimitzar l’ús del nostre CRM per a la gestió de clients i processos interns.
Funcions principals
* Oferir suport tècnic a usuaris interns (hardware, software, xarxes, etc.).
* Gestionar i resoldre incidències relacionades amb sistemes informàtics i aplicacions empresarials.
* Implementar i configurar el CRM segons les necessitats de l’empresa.
* Formar els usuaris en l’ús eficient del CRM i altres eines digitals.
* Coordinar-se amb proveïdors externs per garantir el manteniment i millora dels sistemes.
* Documentar processos i solucions tècniques per a la millora contínua.
* Assegurar la seguretat i protecció de dades en els sistemes utilitzats.
Requisits
* Experiència prèvia en suport tècnic (help desk) i/o implementació de CRM.
* Coneixements en administració i configuració de sistemes informàtics.
* Familiaritat amb eines CRM (Salesforce, HubSpot, Zoho o similars).
* Capacitat per resoldre incidències de manera autònoma i eficient.
* Bones habilitats comunicatives i didàctiques per formar usuaris.
* Coneixements bàsics de ciberseguretat i protecció de dades.
* Es valorarà experiència en integracions d’aplicacions i automatització de processos.
Què oferim?
* Incorporació a una empresa en creixement i amb bon ambient de treball.
* Oportunitat de desenvolupar-se professionalment en l’àmbit IT i CRM.
* Formació contínua i suport en l’adaptació a les eines i processos de l’empresa.
* Condicions salarials competitives segons experiència i valors aportats.
T’esperem per formar part del nostre equip!
#J-18808-Ljbffr