Busquem una persona amb bons dots comunicatius, polivalent, resolutiva, organitzada i habituada al tracte amb el client.
La persona seleccionada es farà càrrec principalment de les següents funcions:
* Atenció personal i telefònica de la centraleta i filtratge de les trucades.
* Recepció i resposta als clients i a les possibles visites.
* Control de missatgeria, recepció i distribució del correu, tant electrònic com convencional, faxos i entrega de documents, burofax i cartes certificades.
* Arxiu de documentació.
* Anotacions de gestions i consums per a facturació així com també faxos, fotocòpies, escàners, etc.
* Control de cobraments i pagaments amb les seves anotacions corresponents. Quadrament de la caixa.
* Control de reserva de les sales de reunions i despatxos i supervisió.
* Preparació i recollida de sales i càterings.
* Control de manteniment de les instal·lacions per operaris externs.
* Entrar dades de certa rellevància de contactes a la base de dades de CINC (relacionats) i manteniment actualitzat del sistema informàtic de l'empresa.
* Redacció/traducció de breus escrits en idiomes.
* Feines de tractament de textos amb Word i senzilles fulles de càlcul amb Excel.
* Gestions administratives generals, donar suport al departament de comptabilitat i al departament administratiu en general.
Estudis/Titulació: Diplomat o Grau en turisme, cicles formatius de grau superior / administració.
Idiomes: anglès nivell mitjà-superior i es valoraran altres idiomes, a part del català i castellà.
Coneixements: avançats d'ofimàtica i centraleta.
Experiència: Es valorarà experiència prèvia en posició similar almenys 2 anys, però no és imprescindible.
Requisits de llengua:
- Català (parlat superior, escrit superior)
- Espanyol (parlat superior, escrit superior)
- Anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
Condicions laborals:
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial matí (30 hores - jornada setmanal)
- Altres beneficis: Horari de 9h a 15h, salari b/a 12000-13000 eu
#J-18808-Ljbffr