Empresa proveïdora de solucions integrals de disseny, enginyeria, consultoria i instal-lació d'equipaments per a la indústria, de MANRESA, selecciona un/a RESPONSABLE DESENVOLUPAMENT i SELECCIÓ de PERSONES.
Exercirà les funcions següents:
Cerca de personal
1. Cerca activa de personal.
2. Suport a la recerca de personal a filials de Mèxic i Portugal.
3. Creació de landing page 'Carreres' per a comunicació activa de llocs vacants (en col-laboració amb Màrqueting).
4. Contacte amb escoles tècniques i universitats per crear oportunitats de captar talents joves.
5. Participació en fires i esdeveniments on es presenten empreses a joves adults a la recerca de feina.
Desenvolupament del personal
1. En col-laboració amb directors i empleats, definició d'objectius anuals i llarg termini.
2. Sota indicacions del Consell d'Administració i els directors, definir els plans de carrera per al personal que hi aplica.
3. Avaluació exercici, compliment objectius - informe sobre cada treballador per a decisions sobre promocions o increments de sous.
4. Programa de capacitació i formació (centralitzar les sol-licituds dels Directors i gestionar formacions internes i externes).
5. Contacte estret amb tota la plantilla.
Onboarding / Sortides
1. En col-laboració amb el Dep. de Comunicació establir la metodologia d'onboarding (comunicació, presentacions, formació, benvinguda, etc.).
2. Integració del nou col-laborador a l'empresa i transmissió de la cultura corporativa.
3. Formació de temes corporatius i administratius, de normes internes, etc. a cada treballador que s'hi incorpori.
4. Seguiment al pla de formació i integració.
5. Suport als directors generant protocols dels objectius personals i professionals del nou col-laborador, així com definició dels objectius establerts a la persona.
6. Entrevistes de sortida.
Arquitectura Organitzacional
1. Elaboració / actualització de DPT.
2. Comprovació i seguiment a l'estructura organitzacional (organigrama).
3. Elaboració i seguiment a Polítiques de RRHH.
4. Programa Employer Branding (en col-laboració amb MRK).
Cultura Corporativa
1. En col-laboració amb Marketing & Comunicació organització d'esdeveniments interns.
2. Iniciatives per millorar l'ambient laboral i la satisfacció dels empleats.
3. Definició i organització d'accions especials i activitats de teambuilding.
4. Millorar la comunicació interna (en col-laboració amb el Dep. de Comunicació).
5. Definició de normes internes (seguretat, higiene, vestimenta, comportament, tracte).
6. Integració de filials i persones en teletreball.
7. Control de clima laboral (mitjançant enquestes i contacte amb els empleats).
Es requereix:
1. Grau en Psicologia o Sociologia.
2. Màster en DRRHH.
3. Experiència mínima de 3 anys en posició similar.
4. Professional amb potencial i ganes de desenvolupament i projecció per comprometre's a llarg termini i créixer amb l'empresa.
5. Les competències a continuació descrites:
* Iniciativa-Autonomia.
* Visió estratègica.
* Organització-Planificació.
* Innovació-Creativitat.
* Productivitat.
* Capacitat resolutiva.
* Comunicació eficaç.
S'OFEREIX:
1. Salari (/14): 35.000€-38.000€ b/a.
2. Horari: de dilluns a divendres de 8 ha 17.30 h (flexibilitat d'entrada i sortida). Divendres de 7h a 14h.
3. Possibilitat de teletreball.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/136773414/responsable-desenvolupament-seleccio-persones-oz723-municipio-badalona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr