Som una empresa distribuïdora de sistemes complets per a la conducció, subministrament i el tractament de l’aigua. Especialitzada en quatre grans sectors: edificació, obra civil, regs i tractament de l’aigua i implantada en els mercats de Soria, La Rioja, Navarra, Aragó i Catalunya des de 1989.
Actualment, busquem un/a Back Office Comercial per formar part del nostre equip de Vendes.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
* Gestionar les comandes de material i el realitzar-ne el seguiment
* Coordinar amb el departament de logística les rutes i comandes dels clients.
* Obertura de les fitxes del nous clients i la gestió del crèdit comercial.
* Suport comercial en el manteniment i la fidelització de la cartera de clients.
* Elaborar ofertes, enviament a clients i seguiment d’aquestes.
* Atenció, seguiment, anàlisi i avaluació de les necessitats dels clients.
* Col·laboració amb el departament tècnic per a la gestió/actualització de les fitxes tècniques dels articles per client.
* Comunicació amb el client per assessorar i argumentar totes les propostes tècniques realitzades als clients.
* Gestió i seguiment d’ofertes de preus a clients.
* Atendre i gestionar les trucades.
Requisits:
* Formació acadèmica: Grau en ADE o CFGS en Administració i Finances o similar.
* Experiència professional: entre 2 i 3 anys d’experiència en empreses del sector de la distribució de subministraments industrials.
* Coneixements: es valorarà coneixement d’ERP Axapta AX Dynamics, CRM i eines digitals a nivell usuari.
* Idiomes: català i castellà
* Aspectes a valorar: Persona resolutiva, àgil, organitzada, bona comunicadora i amb capacitat de treball en equip.
Condicions:
* Horari: 40h/setmanals de dilluns a divendres entre les 8.00h i les 17.30h.
* Contracte: Indefinit
* Remuneració: a valorar segons candidatures.
#J-18808-Ljbffr