Crear una alerta de empleo para esta búsqueda
Trabajador de Preparación de Alimentos • Terrassa
A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de TÈCNICA DE GESTIÓ INMOBILIARIA I MANTENIMENT a l'àrea de gestió legal i de patrimoni immobiliari.
FORMACIÓ :
Cicle de Grau Superior Edificació i Obra Civil, Grau en Organització i Control d'Obres de Construcció, Grau Projectes d'Edificació, perfil professional Rehabilitació i Restauració Grau en administració i similars.
EXPERIÈNCIA :
Experiència i formació complementària en relació a les funcions pròpies o similars del lloc de treball, gestió administrativa, gestió d’habitatges, gestió d’incidències, gestió de assegurances.
FUNCIONS I TASQUES :
Gestió d’incidències en habitatges :
* Classificació i tramitació d’incidències d’avaries i desperfectes reportades pels tècnics de suport.
* Coordinació amb asseguradores i proveïdors per avaluació i reparació.
* Recollida de pressupostos, seguiment d’execució i validació de factures.
* Revisió i aprovació de pressupostos amb l’Àrea Legal i Gestió Immobiliària.
* Enviament de factures a administració i seguiment de despeses.
Posada a punt d’habitatges :
* Recepció de comunicació de sortida d’un habitatge.
* Inventari periòdic i avaluació de necessitats de mobiliari i equipament.
* Proposta, entrega i registre de mobiliari i estris.
* Coordinació amb proveïdors per reparacions i gestió d’incidències.
* Actualització d’inventari i proposta de compra de parament.
Control de claus :
* Inventari i custòdia de claus i còpies.
* Gestió de lliurament i recollida amb tècnics de suport.
* Coordinació del canvi de panys i claus en habitatges ocupats i no ocupats.
Captació i valoració de nous habitatges :
* Visites d’avaluació i elaboració de fitxes descriptives amb fotografies.
* Informes de valoració amb suport de l’Àrea Legal i Gestió Immobiliària.
* Supervisió i classificació d’immobles per a estudis d’indicadors.
Coordinació de seguretat en habitatges :
* Gestió de portes de seguretat, dispositius i alarmes.
* Resolució d’incidències de seguretat, incloent-hi actuacions fora d’horari.
* Proposta i execució de visites de seguiment de seguretat.
Suport en reformes i rehabilitacions :
* Seguiment de l’execució d’obres i rehabilitacions amb industrials contractats.
* Control de pressupostos i factures.
* Gestió d’alta de subministraments un cop finalitzades les obres.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN :
* Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
* Formació, coneixements i / o experiència en entitats sense ànim de lucre.
* Competència instrumentals de lloc de feina.
* Ofimàtica (Word, Excel, Access).
* Català parlat i escrit.
* Carnet de conduir B1.
CONDICIONS :
* Jornada laboral : 38,5 hores setmanals.
* Horari : Matí i dues tardes.
* Contracte : indefinit.
* Sou : 22.319,08€ bruts anuals.
* Lloc de treball : Terrassa.
* Data d’incorporació prevista : Immediata.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
#J-18808-Ljbffr