T'agradaria treballar en una entitat líder en investigació sobre l'Alzheimer? Suma't i forma part d'aquest gran projecte!
Estem buscant un/a administratiu/va amb nivell d'anglès FCE per formar part del departament d'infraestructures.
Funciones principals:
1. Actualització i seguiment de les comandes, albarans i factures vinculades al pressupost anual d'Infraestructures, incloent reunions periòdiques amb l'equip de finances per a fer el seguiment.
2. Seguiment i actualització de les estimacions del pressupost anual del departament amb el Facility Manager.
3. Coordinar el flux de validació de les factures i distribució a diferents validadors.
4. Confecció de les sol·licituds de comanda dels diferents proveïdors.
5. Gestió i distribució del correu general d'infraestructures.
6. Enregistrar i gestionar les incidències a les instal·lacions que es realitzen als serveis tècnics a través del seu sistema de ticketing (CAU).
7. Suport a la realització dels comunicats del departament d'infraestructures i els inter-departamentals en coordinació amb Comunicació Interna.
8. Suport en la redacció i documentació per presentacions i informes del departament.
9. Control documental de les inversions i informes justificatius dels ajuts i subvencions obtinguts.
10. Control i actualització dels inventaris.
Requisitos
1. Estudis universitaris o Formació Professional Administratiu de Grau Superior.
2. Experiència de més de 3 anys en gestió administrativo/a i realitzant tasques similars.
3. IMPRESCINDIBLE experiència com administratiu/va en funcions d'obra i manteniment.
4. Idiomes: català, castellà, anglès nivell FCE.
¿Qué ofrecemos?
1. Contracte directe per empresa final. Jornada de 38 hores setmanals.
2. Salari segons valía.
3. Horari: de dilluns a dijous de 9h a 18h i els divendres de 9h a 15h. Amb flexibilitat horària a l'entrada entre 8h i 10h i sortida entre 17h i 19h.
#J-18808-Ljbffr