S'incorporarà a Althaia Xarxa Assistencial Universitària de Manresa www.althaia.cat. La Fundació Althaia gestiona recursos d’Atenció Especialitzada, Atenció Primària, Atenció Sociosanitària, Salut Mental i Salut Mutual i Privada. Donem assistència a habitants procedents del Bages, Solsonès, Moianès així com Cerdanya i Berguedà.
Som una xarxa assistencial de referència per a més de 270.000 habitants. Actualment disposem de 407 llits d'hospitalització d'aguts, de 60 llits de caràcter privat i de 84 places d'atenció a la dependència. Anualment atenem aproximadament 26.000 ingressos de pacients hospitalitzats, 20.000 intervencions quirúrgiques i 2.000 parts. Realitzem sobre 360.000 consultes externes i atenem 130.000 urgències, de les quals 3.000 de salut mental. Som Institució docent i en el grau de Medicina i Cirurgia col·laborem amb la UIC i la UVic-UCC.
Funcions principals:
1. Desenvolupar i implementar la política de compres i logística de l'organització.
2. Liderar i optimitzar les operacions de l'àrea de compres i logística, garantint l'eficiència, la qualitat i la rendibilitat del departament.
3. Negociar i gestionar els contractes amb proveïdors, mantenint relacions constructives i duradores.
4. Elaborar i fer seguiment del pressupost de compres i inversions d’equipament.
5. Supervisar i millorar els processos de magatzem i logística per garantir l’aprovisionament eficient dels materials i productes.
6. Realitzar l'anàlisi i seguiment dels consums i gestionar l'estoc de manera òptima.
7. Treballar estretament amb altres departaments per entendre i donar resposta a les necessitats de compra de l’organització.
8. Coordinar el procés de magatzem i logística i liderar el procés de digitalització i automatització de l’àrea.
9. Implantar mètodes de millora contínua orientats a la reducció de costos i a l’eficiència.
10. Gestionar i desenvolupar l’equip de professionals, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i productiu.
Requisits mínims:
1. Llicenciatura o Grau en administració i direcció d'empreses, economia, enginyeria o similar.
2. Experiència mínima de 5 anys en posicions com a responsable de compres i logística empresa del sector privat.
Es valorarà:
1. Experiència en SAP.
2. Orientació als resultats.
3. Habilitat de comunicació i negociació.
4. Presa de decisions.
5. Lideratge i gestió de persones.
6. Capacitat analítica.
7. Capacitat de resposta i resolució.
8. Treball en equip.
9. Orientació al client intern.
S'ofereix:
1. Contracte indefinit. Jornada completa (1620 hores/any).
2. Horari de dilluns a divendres de 8 a 16h.
3. Salari segons conveni SISCAT.
4. Formació continuada i carrera professional.
5. Incorporació: gener.
#J-18808-Ljbffr