Descripció de l'oferta
Busquem incorporar al nostre equip un perfil administratiu al Departament Comercial, que tingui experiència i formació en atenció a clients i tasques administratives i suport back office a Direcció Comercial.
Comunicació clara i eficaç amb diferents departaments, demostrar interès i preocupació per resoldre satisfactòriament qualsevol dubte. Capacitat organitzativa i gestió documental.
Detall de les funcions del lloc de feina
Tasques administratives, back office vendes, reporting i manteniment de dades de clients, es responsabilitzarà de donar servei i suport en temps i forma al Director del Departament Comercial.
Requisits
* Experiència 3 anys com administratiu, preferiblement en departament comercial, programes de gestió, domini paquet Office.
* Títol FP de Grau Superior - Administració
* Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
* Permisos de conduir: B - automòbil _=3.500 k, seients _=9, amb remolc _=750 k, i tricicles i quadricicles de motor
Condicions del lloc de treball
* Contracte laboral temporal (3 mesos) amb possibilitats de passar a indefinit
* Jornada completa
* Horari: 8h a 14h - 15h a 17h
#J-18808-Ljbffr