Des de Marlex estem ampliant equip! Si estàs en recerca de nous reptes professionals, i t’apassionen els RRHH i la gestió de serveis, aquesta és la teva oportunitat. T’estem buscant!
Quina serà la teva missió dins la companyia?
En dependència de Direcció d’Àrea, la persona seleccionada s’encarregarà de:
1. Ampliar la xarxa de contactes i captar nous clients i oportunitats.
2. Crear i nodrir relacions de confiança amb els directors/es de RRHH de les empreses clients.
3. Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents.
4. Traslladar la cultura i els valors Marlex a l’equip, així com promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.
5. Confeccionar i presentar propostes de valor personalitzades per a cada client.
6. Introduir i controlar les dades dels ERPs interns.
Al professional seleccionat/da se li ofereix:
1. Oportunitat de formar part d’un equip jove i enèrgic, en una zona amb gran potencial i volum en el sector serveis.
2. Formació inicial i continuada i possibilitats reals de créixer professionalment.
3. Estabilitat laboral en una empresa amb més de 25 anys de trajectòria, 400 professionals i líder a Catalunya en el seu sector.
4. Retribució fixe més variable mensual per objectius.
5. Jornada de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00 h, amb flexibilitat horària d’entrada i sortida així com també, 1 dia de teletreball + 1 tarda lliure a la setmana.
Requisits del candidat:
1. Comptes amb un fort interès pel desenvolupament de negoci.
2. Disposes d’altes capacitats comunicatives i de negociació, així com facilitat pel tracte amb el client.
3. Tens esperit d’automotivació i gran capacitat d'escolta.
4. T’apassionen la gestió d'equips i la relació amb les persones.
5. Comptes amb vehicle propi.
6. Resideixes a Osona o rodalies.
#J-18808-Ljbffr