Suport tècnic de nivell 1 i 2 a usuaris de pimes (remot i in-situ).
1. Instal·lació, configuració i manteniment de sistemes operatius Windows i macOS.
2. Maquetació i desplegament d’equips per a usuaris.
3. Instal·lació i configuració de software corporatiu i serveis associats.
4. Gestió de Microsoft 365 i Google Workspace a nivell administració.
5. Connexions de xarxa: configuració d’equips de comunicació, switches gestionables, VLANs, etc.
6. Muntatge bàsic de xarxes (cablejat, patch panels, punts d’accés).
7. Coneixement i suport d’entorns cloud: Azure, virtualització (Hyper-V, VMware), còpies de seguretat (Acronis, Veeam).
8. Suport en ciberseguretat: ús de consoles de gestió, EDR, MFA, etc.
9. Manteniment preventiu i correctiu de sistemes.
10. Assessorament tècnic al client i consultoria tecnològica puntual.
Permisos de conduir: b.
Idiomes: català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat mitjà, escrit mitjà).
#J-18808-Ljbffr