Des de l'oficina de Crit Sabadell seleccionem un/a administratiu/va comptabilitat per a una important empresa dedicada a la fusta de Polinyà.
Responsabilitats:
1. Gestió de la comptabilitat diària dels moviments bancaris, impagats, renovacions i vals de caixa.
2. Preparació i comptabilització dels ingressos diaris d'efectiu, fer remeses de pagarés, factoring, per la seva posterior tramitació a l'entitat bancària corresponent.
3. Gestió i control de pagaments a proveïdors i creditors.
4. Conciliació dels saldos dels comptes bancaris.
5. Gestió de la coordinació amb l'entitat bancària.
6. Comprovació de factures amb els albarans físics i preparació del compte comptable.
7. Registre i comptabilització de factures.
8. Comptabilització d'efectiu.
9. Sortides a bancs i correus (amb vehicle d'empresa).
10. Col·laborar en la gestió de crèdit a clients amb cyc.
11. Altes: mestre de clients i actualitzacions / control i gestió SEPAS.
12. Seguiment i reclamació de carteres de cobrament de clients.
13. Digitalització de les factures / albarans de proveïdors i creditors - gestor documental.
Horari:
L'horari inicial, temporalment fins que la persona estigui formada, serà de dilluns a dijous de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00 / divendres de 8 a 14 i de 14:30 a 17:00.
Després (aproximadament 3-4 mesos després) seran dos torns. Rotarà amb torn matí: 7:30 a 15:00.
Requisits:
1. Valorable experiència realitzant tasques de comptabilitat.
2. Català i castellà nadius.
3. Resident a Sabadell o cercaníes.
4. Diplomatura/licenciatura finalitzada.
5. Carnet de conduir i vehicle propi.
#J-18808-Ljbffr