Des d'AXXON estem seleccionant, per a una reconeguda empresa gironina del sector immobiliari, amb més de 40 anys d’experiència, oferint serveis professionals de promoció comercial i d’intermediació immobiliària, un/a:
AUXILIAR ADMINISTRATIU (H/D)
La persona seleccionada s’encarregarà de gestionar els immobles de lloguer principalment i haurà de tenir bones habilitats comunicatives i capacitat per gestionar diverses tasques administratives i assegurar-ne un correcte acompliment.
Principals funcions:
1. Gestió de la centraleta telefònica i atenció al client.
2. Revisar diàriament les possibles sol·licituds d’informació dels clients.
3. Informar sobre propietats disponibles i procediments administratius.
4. Donar suport a la gestió de reclamacions i consultes de clients.
5. Organitzar i arxivar documents legals, contractes d'arrendament i compravenda.
6. Elaborar i gestionar la facturació, els rebuts i els cobraments de clients.
7. Coordinar la signatura i lliurament dels contractes de lloguer.
S'ofereix:
1. Projecte totalment estable i contractació directa per empresa.
2. Horari de dilluns a divendres, amb flexibilitat horària, tant d’entrada com de sortida (8h a 16h o 9h a 17h).
Experiència:
Valorable aportar una experiència prèvia d'almenys un any desenvolupant tasques d’administració similars.
Formació:
1. Molt valorable aportar CFGM d'Administració o Comercial i Màrqueting.
2. Bon nivell d'ofimàtica i Excel nivell mitjà.
Habilitats:
1. Excel·lents habilitats d’organització, comunicació i de planificació.
2. Actitud proactiva i amb iniciativa pròpia.
3. Adaptabilitat als canvis.
4. Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
#J-18808-Ljbffr